مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-18اقتصادي

وزارت نیرو برای خرید تضمینی آب انتقالی از خزر اعلام آمادگی کند


استاندار سمنان با اشاره به این که وزارت نیرو میزان خرید تضمینی آب شرب طرح انتقال آب خزر را اعلام نکرده است گفت: این وزارتخانه نسبت به خرید تضمینی آب آشامیدنی طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان اعلام آمادگی و اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با وی در استانداری سمنان اظهار کرد: منابع آبی استان سمنان در بخش های مختلف وضعیت مطلوبی ندارد و اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی ایران چالش منابع آبی این استان را برطرف می کند.

وی با اشاره به توجیهی بودن انتقال آب دریای خزر به سمنان، تصریح کرد: طرح انتقال آب دریای خزر برای تأمین آب آشامیدنی و صنعت، مشکلات چالش کم آبی استان سمنان را رفع می کند.

استاندار سمنان افزود: 50 میلیون مترمکعب از انتقال آب دریای خزر برای تأمین آب آشامیدنی و 150 میلیون مترمکعب آن به منظور استفاده در صنعت است.

وی با اشاره به وضعیت آب در استان سمنان بیان کرد: توسعه و راهکار برون رفت از معضل خشک سالی این استان در گرو اجرای طرح های آب رسانی ازجمله طرح انتقال آب خزر است.

آشناگر تأکید کرد: وزارت نیرو طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را پیگیری کند و این طرح علاوه برداشتن ردیف بودجه، مورد موافقت سازمان حفاظت محیط زیست قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو برای خرید تضمینی آب انتقالی از خزر اعلام آمادگی کند

وزارت نیرو برای خرید تضمینی آب انتقالی از خزر اعلام آمادگی کند