مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-18دانش

اعتصاب کارگران هپکو به چهاردهمین روز رسید / لجبازی مدیرعامل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعتصاب کارگران شرکت هپکو به چهاردهمین روز خود رسید در حالیکه وعده پرداخت حقوق کارگران در این هفته، - حضور مدیرعامل شرکت و پاسخگویی به کارگران یکی از خواسته های اصلی کارگران هپکو در دور جدید اعتراضات است؛ در حالی که مدیرعامل هپکو اراک با لجبازی با کارگران از حضور در جمع آنان سرباز می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعتصاب کارگران شرکت هپکو به چهاردهمین روز خود رسید در حالیکه وعده پرداخت حقوق کارگران در این هفته، هنوز محقق نشده است.

عدم حضور مدیرعامل هپکو در شرکت نیز به روز پنجاه و سوم خود رسیده است با این حال، ولی همچنان از حضور در کارخانه و در جمع کارگران سرباز می زند.

جمشید غلامی، مدیرعامل شرکت هپکو اراک در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من به بیماری کرونا مبتلا شده ام و نماینده ای از شورای اسلامی کار در تهران برای پیگیری پرداخت حقوق کارگران حضور دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به درخواست مشخص کارگران مبنی بر حضور خود در محل کار خود، عمل نمی کند، گفت: از نماینده های کارگری خواسته بودم با کسانی که مقابل درب مدیریت نامه و درختی گذاشته بودند، برخورد کنند، اما با توجه به اینکه برخوردی با آنان نشد، من هم گفتم دیگر در شرکت حضور پیدا نمی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارگران هپکو به چهاردهمین روز رسید / لجبازی مدیرعامل

اعتصاب کارگران هپکو به چهاردهمین روز رسید / لجبازی مدیرعامل