مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-18اجتماعي

رایزنی برای افزایش سهم شبکه شاد از پهنای باند اینترنت کشور


رییس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کرونا فرایند یاددهی ـ یادگیری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: بررسی دسترسی دانش آموزان به آموزش با کیفیت مهمترین راهبرد پروژه مهر است.

- رییس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کرونا فرایند یاددهی ـ یادگیری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: بررسی دسترسی دانش آموزان به آموزش با کیفیت مهمترین راهبرد پروژه مهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقرزاده در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا پدیده ای غیر منتظره و ناشناخته برای نظام های آموزشی، اقتصادی و سیاسی کشورهای مختلف جهان بود، خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا بزرگترین وقفه آموزشی را در مدارس جهان بعد از جنگ جهانی ایجاد کرد.

وی بر پایش و بررسی تاثیر ویروس کرونا بر روند فرایند یاددهی یادگیری تاکید کرد و افزود: بررسی دسترسی دانش آموزان به آموزش با کیفیت مهمترین راهبرد پروژه مهر است.

باقرزاده با بیان اینکه نظام های آموزشی دنیا به یک استراتژی روشن و مطلوبی جهت مواجه با پدیده کرونا نرسیده اند، اظهارکرد: اکثر توصیه های آموزشی در ارتباط با کرونا در جهان کلی و کوتاه مدت بوده و نتیجه آن نامعلوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای افزایش سهم شبکه شاد از پهنای باند اینترنت کشور

رایزنی برای افزایش سهم شبکه شاد از پهنای باند اینترنت کشور