مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-18بين الملل

افشاگری الجبری درباره حمایت بن سلمان از تروریست ها در سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وی که اکنون در کانادا مخفی است در اظهاراتی که در روزنامه گاردین انگلیس منتشر شد، افزود، بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی و سومین مقام سلطنتی این کشور در تابستان 2015 با چرخش در سیاست خارجی کشورش چراغ سبز پنهانی .

- سعد الجبری رییس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان تاکید کرد، محمد بن سلمان ولیعهد این کشور که از عناصر تروریست در سوریه حمایت می کرد از سال 2015 با چرخش سیاست های ریاض در این خصوص به شیوه ای پنهانی در پی تشویق روسیه برای مداخله در سوریه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وی که اکنون در کانادا مخفی است در اظهاراتی که در روزنامه گاردین انگلیس منتشر شد، افزود، بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی و سومین مقام سلطنتی این کشور در تابستان 2015 با چرخش در سیاست خارجی کشورش چراغ سبز پنهانی را برای مداخله روسیه در سوریه نشان داد.

وی در شکایت خود در دادگاه فدرال واشنگتن مدعی چرخش ناگهانی سیاست ریاض توسط مردی شد که اکنون ولیعهد عربستان سعودی است و افزود: بن سلمان که در ژوییه -آگوست 2015 (تیر و مرداد 94) با جان برنان مدیر وقت سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) ملاقات کرده بود در ادامه ارتباط خود با وی منتقد برخی سیاست های دولت اوباما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری الجبری درباره حمایت بن سلمان از تروریست ها در سوریه

افشاگری الجبری درباره حمایت بن سلمان از تروریست ها در سوریه