مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-18سياسي

شکایات واصله درباره بورسیه ها در کمیسیون اصل 90 بررسی شد


 شکایت واصله در خصوص بورسیه ها و جذب فارغ التحصیلان در دانشگاه ها با حضور مسئولان وزارت علوم بررسی شد.

- علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح دومین نشست کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: شکایت واصله در خصوص بورسیه ها و جذب فارغ التحصیلان در دانشگاه ها با حضور مسئولان وزارت علوم، دیوان محاسبات، نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیئت مرکزی جذب و تعدادی از نمایندگان شاکیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدای جلسه معاون پارلمانی وزارت علوم پذیرفت که به مصوبه کمیسیون اصل 90 در سال 94 پایبند بوده و به غیر از همان 36 نفری که در اظهار اطلاعاتشان به وزارت علوم ایراداتی وجود داشت، ما بقی هیچ مشکلی نداشته و بر مبنی همان مصوبه در جهت جذب آنها تلاش خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد افرادی که صلاحیت عمومی و علمی آنها پیش از این مبتنی بر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه 208 مورخ 97/2/4 هیئت عالی جذب تایید شده است، مشکلاتشان بر طرف و وزارت علوم در اسرع وقت نسبت به جذب آنها اقدام کند.

خضریان افزود: همچنین مقرر شد وزارت علوم ظرف مدت کمتر از یک هفته گزارش آخرین وضعیت بورسیه ها و فارغ التحصیلان و همچنین آخرین وضعیت جذب 3620 نفر را به صورت کامل به کمیسیون اصل 90 ارائه کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایات واصله درباره بورسیه ها در کمیسیون اصل 90 بررسی شد

شکایات واصله درباره بورسیه ها در کمیسیون اصل 90 بررسی شد