مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-18فرهنگي

بچه مهندس 4 در 1400 روی آنتن می رود


نویسندگان سریال بچه مهندس 4 عنوان کردند نگارش فیلمنامه این سریال در جریان است و کار پیگیری می شود تا قصه های جدید جواد جوادی در 1400 به آنتن برسد.

- جی پلاس، حسن وارسته نویسنده سریال گفته بود قصه جوانی جواد را بسته ایم و پایان جوانی اش را خواهیم دید اما باز هم بنا به درخواست مردم و سازمان صداوسیما می توانیم در فصل های بعدی جواد را حتی در سال 1400 هم ببینیم.

صحبت های بسیاری شد آیا این آخرِ ماجرای جواد جوادی بود و یا غفاری و همکارانش این سریال را به فصل بعدی یا حتی فصول بعدی خواهند کشاند؟ این پرسش را تهیه کننده بعد از پاسخگویی به سؤالات و نظرات مردم در سامانه 162 این چنین پاسخ داد: غالب مخاطبان از سریال بچه مهندس 3 راضی بودند و مشتاق بودند سریال برای فصل چهارم هم ادامه پیدا کند و با توجه به استقبالی که شده دوستان تقاضا داشتند فاز چهارم را به اجرا برسانیم.

حتی از بازیگران فصل سوم هم استفاده کنیم و جمع بندی سازمان است که آیا باید سریال ادامه یابد یا عزتی که برای سریال ایجاد شده است، باقی بماند.

حسن وارسته نویسنده سریال در توضیحات بیشتری گفت: فیلمنامه شروع شده و کار را فعلاً تنهایی جلو می برم، اگر ضرورت اقتضاء کرد و لازم شد تیم نگارشی اضافه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه مهندس 4 در 1400 روی آنتن می رود

بچه مهندس 4 در 1400 روی آنتن می رود