مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-18اقتصادي

152 پروژه در بخش کشاورزی هرمزگان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از بهره برداری از تعداد 152 پروژه در بخش کشاورزی این استان در هفته دولت سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی باقرزاده همایی گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد 152 پروژه کشاورزی در سطح استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 677 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی همواره نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت جمعیت در شهرها و روستاها داشته و از مهاجرت روستاییان به دلیل نبود اشتغال جلوگیری می کند، افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای 620 نفر در استان هرمزگان اشتغالزایی ایجاد می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ابراز داشت: 21 واحد صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی، 75 پروژه اجرای سامانه های نوین آبیاری، کلنگ زنی خط انتقال و اجرای شبکه فرعی روستای سغ، 18 پروژه احداث جاده بین مزارع، 15 پروژه احداث کانال و خطوط انتقال آبیاری، 17 پروژه احیا و مرمت قنوات، 3واحد تولیدی پرورش بز داشتی و پروار بندی بره و 2 واحد پرورش شتر پروژه های قابل افتتاح در بخش کشاورزی استان هرمزگان بوده که در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسند.

باقرزاده همایی ادامه داد: 21 واحد صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی با ظرفیت 150هزار تن و اشتغالزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

152 پروژه در بخش کشاورزی هرمزگان به بهره برداری می رسد

152 پروژه در بخش کشاورزی هرمزگان به بهره برداری می رسد