مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-18اقتصادي

روسیه مقصد صادرات فرآورده های لبنی اصفهان


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در سال گذشته از استان اصفهان 13 هزار تن خامه و بیش از 5 هزار تن پنیر به روسیه صادرات کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، شهرام موحدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس  دامپزشکی اردستان با اشاره به اینکه ایران در حوزه صادرات فرآورده های خام دامی فعالیت مؤثری دارد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین فعالیت هایی که علی رغم همه مشکلات در حوزه دامپزشکی انجام شد، رسیدگی به وضعیت بیماری های آبزیان است که علی رغم شیوع بیماری در بعضی از استان ها، اصفهان این مسأله را کنترل کرد.

مدیرکل دامپزشکی اصفهان افزود: در سطح استان اصفهان 200 واحد مرغ تخم گذار داریم و در حوزه مرغ گوشتی رتبه دوم کشور را داریم که شهرستان اردستان رتبه اول تولید مرغ گوشتی استان اصفهان را دارد و 35 درصد تولید گوشت سفید استان به عهده این شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان اردستان از منظر تولید مرغ گوشتی و گوشت شتر نقش ویژه ای در کشور دارد، بیان داشت: در شهرستان اردستان تمام مرغداری ها کیفیت بالایی دارند.

موحدی با اشاره به صادرات لبنیات تصریح کرد: در سال گذشته علیرغم سخت گیری هایی که کشور روسیه در بحث تأییدیه دامپزشکی داشت توانستیم از استان اصفهان 13 هزار تن خامه و بیش از 5 هزار تن پنیر به روسیه صادرات کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه مقصد صادرات فرآورده های لبنی اصفهان

روسیه مقصد صادرات فرآورده های لبنی اصفهان