مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 12:502020-08-18حوادث

گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی/ افزایش هر ساله پرونده های مجرمان اینترنتی


در دو سال اخیر آمار کشفیات مواد مخدر در شهرستان تقریباً ثابت بوده اما مصرف مواد صنعتی به دلیل گرایش جوانان افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، علی سبحانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان با بیان اینکه جایگاه خبرنگاری مقدس است، اظهار داشت: خبرنگار آگاهی بخش است و با انعکاس اصولی و دقیق خبرها می تواند وحدت بخش باشد، تلاش خبرنگاران باید بر آن باشند که احساس امنیت در مردم ایجاد شود.

فرمانده انتظامی گلپایگان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن گفت: آزادگان  مصداق عینی مبارزه، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم هستند، آرامش امروز، مدیون جان فشانی آزادگان است که در بهترین سال های زندگی، سختی ها را به جان خریدند تا امنیت و جایگاه نظام خدشه دار نشود.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری محرم بر اساس مصوبات ستاد کرونا برگزار می شود و عزاداری حسینی تعطیل شدنی نیست، ادامه داد: بسیاری از هیأت ها، مساجد و تکایا فضاهای باز را برای عزاداری انتخاب کردند و آن را برای محرم آماده می کنند.

سبحانی با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی امنیت مردم پایه است، گفت: امنیت پایدار به نقش پر رنگ تر مردم بستگی دارد، شهرستان گلپایگان به دلیل مشارکت مردم موضوعات پرتنش نداشته است، اجازه ندادیم امنیت مردم خدشه دار شود و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی/ افزایش هر ساله پرونده های مجرمان اینترنتی

گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی/ افزایش هر ساله پرونده های مجرمان اینترنتی