مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 02:402020-08-18حوادث

روایت تلخ غواص هلال احمر از غرق شدن شناگران ماهر در سدها


شنا در سدها و دریاچه ها لذتی آنی است که به قیمت جان شیرین آدمی تمام می شود و خاطره ای تلخ و تاسف باری را برای امدادگران و باقی ماندگان، رقم می زند.

- او می افزاید: در طول یک هفته و با فاصله چهار روز، دو نفر در سد قیصرق شهرستان سراب غرق شدند که پیکر یکی از مغروقان، صبح روز بعد بر روی آب آمد و پیکر مغروق دیگر را هم غواص ها کشف کردند و به ماموران نیروی انتظامی تحویل دادند.

امسال 18 الی 30 ساله ها در سدهای آذربایجان شرقی، غرق شده اند او با اشاره به اینکه امسال 18 الی 30 ساله ها در سدهای آذربایجان شرقی، غرق شده اند، می گوید: تنها یکی از موارد به طور غیرعمد منجر به غرق شدن شده بود، این فرد که شنا بلد نبود، در چهاردهم خرداد ماه به دنبال افتادن کاور چادرش به داخل سد الخلج بستان آباد و خالی شدن زیر پاهایش به سد سقوط کرده و غرق شده بود، سایر مغروقان همگی شنا بلد بودند.

توفیقی از بلند پروازی جوانان کم سن و سال برای زدن به دل آب، می گوید و می افزاید: جوانان 18 ساله، 23 ساله و یا 25 ساله با این تصور که من شنا بلدم و اتفاقی برایم نمی افتد، وارد آب شده اند و دیگر زنده بیرون نیامده اند، حتی برخی از آن ها با دوستانشان و همراهانشان سر یک دور شنای بیشتر شرط بندی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلخ غواص هلال احمر از غرق شدن شناگران ماهر در سدها

روایت تلخ غواص هلال احمر از غرق شدن شناگران ماهر در سدها