مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-19سياسي

خبرگزاری مهر دو عنوان برتر جشنواره مطبوعات را کسب کرد


در ششمین دور جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان، مهدی الماسی در بخش عکس و سولماز شهبازی در بخش یادداشت به ترتیب عناوین اول و سوم این بخش ها را به خود اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مه، در آیین اختیامیه ششمن دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان که به صورت آنلاین برگزار شده، در بخش عکس مهدی الماسی از برای اثر توجه به روستاها از بازسازی تا بی هویتی و در شان انتصاب بانوان مقام سوم را کسب کرد.

در بخش مصاحبه اصغر نجاری از هفته نامه موج بیداری برای اثر ما قاچاقچی نیستم ،رتبه اول، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس برای اثر تعارف با غسال اموات کرونایی و همه دارایی های مادر شهید شهریاری رتبه دوم و بهنام آقاجانلو از خبرگزاری ایرنا برای اثر مالکیت پسماند روی به دولت رسید و فوزیه مهدیون از روزنامه صدای زنجان برای اثر اجباری نیست استقبال می کنند به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش مصاحبه اسدالله قربانزاده از هفته نامه شهاب زنجان برای اثر تولید صنعتی با یک میلیون ریال و صغری بنابی فرد از سایت نوید شاهد برای اثر رزمندگانی که با هم ساختند و بر دشمنی کرونا تاختند به طور مشترک شایسته تقدیر اعلام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر دو عنوان برتر جشنواره مطبوعات را کسب کرد

خبرگزاری مهر دو عنوان برتر جشنواره مطبوعات را کسب کرد