مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-19سياسي

سامانه جامع هوشمند نقش موثری در شفافیت عملکرد وزارت تعاون دارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مبارزه با فساد و پاسخگویی دقیق و صحیح و تکریم ارباب رجوع، رویکرد اصلی وزارت خانه است که در ایلام به دنبال تحقق کامل این مهم هستیم.

- ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مبارزه با فساد و پاسخگویی دقیق و صحیح و تکریم ارباب رجوع، رویکرد اصلی وزارت خانه است که در ایلام به دنبال تحقق کامل این مهم هستیم.

شکراله شیرخانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با راه اندازی سامانه های هوشمند برای بخش های مختلف وزارت عملکردها شفاف می شود، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات قانونی جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با فساد تصویب قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد است و ابعاد مختلف پیشگیری از فساد و مقابله با آن را باید مدنظر قرار داد و الگوهایی را نیز برای رسیدن به اهداف آن ارائه کرد.

وی با اشاره به رونمایی از سامانه های شفافیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: وزیر کار معتقد است مدیران این وزارتخانه باید خود را در یک اتاق شیشه ای ببینند که همواره با نظارت مردمی و رسانه ای مواجه هستند تا علاوه بر افزایش بهره وری و بازدهی کاری زمینه فسادهای مختلف اداری و مدیریتی نیز از میان برداشته شود و این سامانه گام بزرگی در جهت تحقق این وعده بر می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع هوشمند نقش موثری در شفافیت عملکرد وزارت تعاون دارد

سامانه جامع هوشمند نقش موثری در شفافیت عملکرد وزارت تعاون دارد