مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-19سياسي

سد بیدواز معطل 30 میلیارد تومان علاج بخشی / کشاورزی اسفراین بیمار است


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به عدم علاج بخشی سد بیدواز و همچنین وضعیت نامناسب کشاورزی در این شهرستان گفت: سد بیدواز برای علاج بخشی 30 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی نماینده اسفراین در مجلس، امان الله حسین پور درباره وضعیت صنعت کشاورزی در اسفراین، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت صنعت کشاورزی در اسفراین نابسامان است و این در حالی است که بحث مهم در حوزه کشاورزی  تأمین آب است و زمانی که منابع آبی موردنیاز در  حوزه کشاورزی تأمین نشود، مشخص است که صنعت کشاورزی وضعیت مناسبی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: سد بیدواز اسفراین ظرفیت ذخیره 48 میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره را دارد اما متأسفانه به علت مشکلات فنی و عدم پیگیری جدی، هم اکنون 10 میلیون مترمکعب ظرفیت ذخیره سازی ندارد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه به علت مشکلت فنی سد بیدواز ما نتوانسته ایم، منابع مناسبی از سیلاب ها را در سد مذکور ذخیره کنیم و این در حالی که سد ارزش 2 هزار میلیارد تومانی دارد اما متأسفانه معطل 30 میلیارد تومان است.

حسین پور  افزود: دشت اسفراین جز دشت های ممنوعه به علت فروکش کردن آب های سفره های  زیرزمینی است بنابراین  زمانی که تأمین  منابع آبی در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد بیدواز معطل 30 میلیارد تومان علاج بخشی / کشاورزی اسفراین بیمار است

سد بیدواز معطل 30 میلیارد تومان علاج بخشی / کشاورزی اسفراین بیمار است