مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-19اقتصادي

آیرومارت، تامین کننده مقاطع فولادی همراه با سرتیفیکیت معتبر


شرکت بازرگانی فولاد آیرومارت ، مجموعه­ای خصوصی در زمینه بازرگانی فولاد است که از کنسرسیوم میان سه شرکت عمران صنعت بیشاپور ، پیشرو صنعت نفت آسیا و بحر استیل با بیش از 35 سال سابقه در بازار داخلی و خارجی فولاد تشکیل شده است.

-  روی لینک کلیک کنید.

پروفیل ساختمانی، صنعتی، Z، مبلی و لوله داربستی همکاری بازرگانی فولاد آیرومارت با برترین کارخانه­های تولید پروفیل در کشور از جمله بهفلز سپاهان، جهان پروفیل پارس، صدرا پروفیل و تهران شرق سبب شده سفارش مشتری در کمترین زمان و بالاترین کیفیت تهیه شده وتحول داده شود.

آیرومارت با ارائه خدماتی از جمله امکان تولید انواع قوطی­ها با قطع مربع و مستطیل در ابعاد، ضخامت و طول مورد درخواست، امکان تولید انواع پروفیل با آلیاژ سفارشی و گالوانیزه کردن قوطی و پروفیل فولادی برطرف کننده نیازهای مشتری است.

ورق فولادی بازرگانی فولاد آیرومارت تامین کننده انواع ورق­های سرد و گرم می­باشد.

انجام عملیاتی مانند برشکاری طولی و عرضی، کونیک و چراغ قوه، نوردکاری، خمکاری، سوراخ کاری، پرسکاری و جوشکاری از جمله خدمات این مجموعه در زمینه ارائه ورق است.

ورق­های گرم ارائه شده توسط آیرومارت شامل انواع ورق سیاه ST37، ورق A516، ورق A283، ورق ضدسایش، ورق آجدار، ورق اسیدشویی، ورق سیاه صنعتی برشی و ورقST52  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیرومارت، تامین کننده مقاطع فولادی همراه با سرتیفیکیت معتبر

آیرومارت، تامین کننده مقاطع فولادی همراه با سرتیفیکیت معتبر