مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-19اقتصادي

دوربین 80 میلیونی دست و پای عکاسان را بسته/ مردم برخورد خوبی ندارند


سرپرست انجمن عکاسان کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت بی سابقه دوربین و تجهیزات عکاسی گفت: در حال حاضر یک دوربین نیمه حرفه ای با لنز حدود 70 تا 80 میلیون تومان می شود که تهیه آن در این شرایط اقتصادی برای بیشتر عکاسان دشوار است.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست انجمن عکاسان کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت بی سابقه دوربین و تجهیزات عکاسی گفت: در حال حاضر یک دوربین نیمه حرفه ای با لنز حدود 70 تا 80 میلیون تومان می شود که تهیه آن در این شرایط اقتصادی برای بیشتر عکاسان دشوار است.

سامان آریان پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلات و معضلات متعدد عکاسان، گفت: اولین معضل جدی بحث قیمت دوربین و تجهیزات عکاسی است، متاسفانه با افزایش قیمت ارز، قیمت این محصولات افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: در حال حاضر قیمت یک دوربین نیمه حرفه ای با لنز آن حدود 710 تا 80 میلیون تومانی تمام می شود که تامین این هزینه در این شرایط اقتصادی برای بیشتر عکاسان کار دشواری است.

آریان پور خاطرنشان کرد: این قیمت، مربوط به دوربین های نیمه حرفه ای است و برای تهیه دوربین های حرفه ای باید تا بیش از 100 میلیون تومان هم هزینه کرد که واقعا تامین آن دشوار است.

این عکاس کرمانشاهی از برخورد نامناسب مردم و سوژه ها با عکاسان به عنوان دیگر معضل این قشر یاد کرد وافزود: متاسفانه هنوز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین 80 میلیونی دست و پای عکاسان را بسته/ مردم برخورد خوبی ندارند

دوربین 80 میلیونی دست و پای عکاسان را بسته/ مردم برخورد خوبی ندارند