مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-19سياسي

آغاز ماراتن علمی 1034 داوطلب اردکانی


معاون آموزش و پژوهش دانشگاه اردکان از رقابت آموزشی یک هزار و 34 داوطلب کنکور سراسری در این دانشگاه از صبح امروز خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آموزش و پژوهش دانشگاه اردکان از رقابت آموزشی یک هزار و 34 داوطلب کنکور سراسری در این دانشگاه از صبح امروز خبر داد.

‍ دکتر علی فتح زاده در گفت وگو با ایسنا گفت: کنکور سراسری امسال در شهرستان اردکان با محوریت دانشگاه اردکان از صبح امروز چهارشنبه 29 مرداد ماه با رقابت 84 نفر در گروه آموزشی هنر در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: فردا پنجشنبه 30 مرداد رقابت داوطلبان گروه ریاضی و علوم انسانی با حضور 393 نفر در این حوزه و در روز جمعه 31 مرداد گروه تجربی با بیشترین آمار 432 نفر و روز شنبه اول شهریور گروه آموزشی زبان خارجه با حضور 125 شرکت کننده در شهرستان برگزار می شود.

فتح زاده به اقدام ابتکاری دانشگاه اردکان برای کاهش استرس داوطلبین و خانواده های آنها اشاره و بیان کرد: در همین راستا امکان بازدید حضوری از حوزه امتحانی توسط داوطلبان و خانواده هایشان تا پایان روز دوشنبه 27 مرداد ماه فراهم شده بود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: همچنین به منظور جلوگیری از تجمع داوطلبان برای اطلاع آنها از محل صندلی خود در روز برگزاری آزمون به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی، این دانشگاه صفحه ای را ویژه اطلاع رسانی به دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ماراتن علمی 1034 داوطلب اردکانی

آغاز ماراتن علمی 1034 داوطلب اردکانی