مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-19بين الملل

اعتراض شدید مجلس کویت به صلح امارات و اسراییل


جمعی از نمایندگان پارلمان کویت در بیانیه ای پایبندی دولت شان به حمایت از مساله فلسطین و مخالفت با عادی سازی را خواستار شدند، تعدادی از شهروندان کویتی نیز در تجمعی مقابل سفارت فلسطین همبستگی خود را با فلسطینی ها اعلام کرده و هرگونه عادی سازی با اشغالگران را خیانت خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به نقل از سایت الجزیره، 41 نماینده از مجموع 50 نماینده مجلس الامه کویت (پارلمان این کشور) در بیانیه‌ای رسمی تاکید کردند: مردم کویت از تمامی گروه‌ها هرگونه عقب‌نشینی دولت‌شان از مساله اول اعراب و مسلمانان را هرگز نخواهد پذیرفت.

این نمایندگان پارلمان کویت در ادامه از دولت‌شان خواستند بر موضعگیری ثابت کویت در مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسراییل تاکید کند.

آنها بر همبستگی خود با مردم مقاوم و پایدار فلسطین تاکید کرده و موضعگیری ثابت و مستمر پارلمان این کشور علیه تمامی اشکال عادی‌سازی روابط با اسراییل را یادآور شدند.

این چهره‌های پارلمانی کویت در ادامه بیانیه خود اظهار کردند: مردم کویت از موضعگیری شجاعانه، ثابت و مستمر رهبران سیاسی خود در قبال مساله فلسطین حمایت خواهند کرد.

در همین راستا جمعی از شهروندان کویتی با برپایی تحصنی مقابل سفارت فلسطین در کویت، بر همبستگی خود با فلسطینی‌ها و حمایت از حقوق پایمال شده آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید مجلس کویت به صلح امارات و اسراییل

اعتراض شدید مجلس کویت به صلح امارات و اسراییل