مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-19سياسي

محرم در فارس بسته های معیشتی جایگزین اطعام می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از توزیع 25 هزار بسته معیشتی بین عزادارن و نیازمندان به جای طبخ و توزیع غذا در ایام محرم خبر داد و یادآور شد که اکثر موقوفه ها و محل تعیین شده برای هزینه کرد درآمد موقوفات، - مرتبط با ایام محرم و صفر است.

حجت الاسلام سید عباس موسوی چهارشنبه 29 مرداد در نشست خبری با بیان اینکه امسال به دلیل شرایطی که بیماری کرونا ایجاد کرده به جای غذایی که هر سال در ایام محرم طبخ و توزیع می شد، 25 هزار بسته معیشتی در اختیار عزاداران و سایر مردم نیازمند قرار می گیرد، افزود: بخشی از این بسته های معیشتی توسط مراکز افق در بقاع متبرکه و بخشی نیز بین نیازمندان ساکن حاشیه شهرها توزیع می شود.

او با بیان اینکه مراسم های عزاداری با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی در بقاع متبرکه فارس برگزار می شود، افزود: مراسم های عزاداری در فضای روباز بقاع متبرکه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال بحث تبلیغ از طریق فضای مجازی پیگیری می شود، عنوان کرد: محرم امسال 191 مبلغ بومی در فضای مجازی به وعظ و خطابه می پردازند و عده ای از مبلغان نیز با حضور در فضای روباز بقاع متبرکه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، وعظ و خطابه را دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم در فارس بسته های معیشتی جایگزین اطعام می شود

محرم در فارس بسته های معیشتی جایگزین اطعام می شود