مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-19سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 مرداد ماه


تصویب مشوق مالیاتی برای افزایش سرمایه شرکت ها از طریق عرضه سهام/ توضیحات حاجی میرزایی درباره آموزش غیرحضوری دانش آموزان/ تاکید بر پیگیری پرونده ویلموتس در مجلس و.

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) بیست و نهم مرداد ماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست قالیباف برگزار شد و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه دو فوریتی افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا فرابورس ایران از طریق ثبت سهام با سلب حق تقدم و انتخاب ناظران پارلمان در شوراهای عالی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

محمد باقر قالیباف با اشاره به آغاز عزاداری ماه محرم تاکید کرد: ما با پیروی از منطق عاشورا انقلاب کردیم و با تأسی به سیدالشهدا در برابر بزرگترین دشمن بشریت ایستاده ایم و از آب و خاک خود دفاع کرده ایم.

پیروی از این خط همیشه ادامه خواهد داشت چون ما ملت امام حسین هستیم.

مومنان تا امروز نشان دادند که در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشتاز هستند و مطمئنا در اقامه عزای حضرت اباعبدالله نیز با رعایت همه پروتکل ها، حماسه ای دیگر را در زنده نگاه داشتن منطق مقاومت و عزاداری بر مصیبت های خاندان کرامت برپا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 مرداد ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 مرداد ماه