مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-19اقتصادي

نشان دادن حفظ تعادل با یک رشته ماکارونی و اسکناس (فیلم)


یونس مسعودی شرکت کننده قسمت نهم مرحله دوم عصر جدید که برای نشان دادن تعادل، با استفاده از اسکناس و ماکارونیِ پَر وَزن روی دماغ تا نرده بانِ سنگین وزن روی دندان را اجرا کرد.

- تعداد کاربران جهانی 5G از 100 میلیون عبور کرد واکنش وزیر ورزش درباره حکم فیفا: با خاطیان و مقصران برخورد خواهیم کرد (فیلم) درخواست مادر برای قصاص پسرش قزوین/ توقیف بیش از 200 دستگاه ماهواره در تاکستان با حکم دادستانی ابلاغ شیوه نامه جدید نگهداری سپرده قانونی در بانک ها رویترز: حتی با وجود فعال شدن مکانیسم ماشه ایران در برجام می ماند جانباختگان کرونا در ایران از مرز 20 هزار نفر گذشت واعظی: کشتی های توقیف شده متعلق به ایران نیست (فیلم) یک متخصص: انقطاع در حین صحبت کردن می تواند جزء علائم کرونا باشد/احتمال دارد ویروس 8 هفته در بدن بماند کودتایی که سرنگون اما جاودانه کرد (25 نظر) نامه سردبیر عصر ایران به حسن روحانی: خدا را شکر که حقوقدان هستید نه سرهنگ! (22 نظر) بهشت برای هم گناه / بعد از مدت ها یک سریال خوب (19 نظر) دردسرهای مستانه (9): خشم انباشه و ناگهان سیلی .

(19 نظر) آدم مشهورها! مسئولیت اجتماعی پیشکش، حداقل ماسک بزنید (18 نظر) 147 میلیارد تومان جریمه ویلموتس و مگه مهمه ؟! (18 نظر) ترکمنچای فوتبالی؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان دادن حفظ تعادل با یک رشته ماکارونی و اسکناس (فیلم)

نشان دادن حفظ تعادل با یک رشته ماکارونی و اسکناس (فیلم)