مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-19اقتصادي

اجرای بیش از 7 هزار برنامه فرهنگی در فضای مجازی توسط کتابخانه های عمومی استان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: 7 هزار و 945 برنامه فرهنگی در طول سه ماه تعطیلی کتابخانه های عمومی استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه کتابخانه های عمومی برای تکمیل پروژه ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد اظهار کرد: کتابخانه شهید مظاهری شهر مریانج 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مخزن کتابخانه در حال بهره برداری است و تنها سالن سینمای آن باقی مانده که تجهیز شود.

  وی افزود: کتابخانه شهدای گمنام رزن نیز 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها سالن آمفی تئاتر آن باقی مانده است که با تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی به طور کامل تکمیل می شود اگرچه کتابخانه آن در حال ارائه خدمات به اعضا است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان کتابخانه کوی ماماهان شهرستان فامنین نیز آماده افتتاح است تصریح کرد: این کتابخانه با مشارکت بنیاد برکت احداث شده اما بخشی از مطالبات پیمانکار باقی مانده است.

وی ادامه داد: کتابخانه آیت الله بهاری شهرستان بهار نیز در حال بازسازی است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات عمرانی آن در جریان است که اگر اعتبار لازم تأمین شود، در سال جاری به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 7 هزار برنامه فرهنگی در فضای مجازی توسط کتابخانه های عمومی استان

اجرای بیش از 7 هزار برنامه فرهنگی در فضای مجازی توسط کتابخانه های عمومی استان