مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-19ورزشي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و نهم مرداد ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و نهم مرداد ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت در پاسخ به منتقدان برجام گفت: برخی می گویند برجام اگر پایه هایش محکم بود آمریکا نمی توانست چنین و چنان کند.

آمریکا از پیمان اقلیمی پاریس خارج شد، پایه های آن هم محکم نبود؟ از یونسکو و نفتا خارج شد، پایه هایشان محکم نبود؟ از سازمان بهداشت جهانی خارج شد آن هم پایه هایش محکم نبود؟ او از هرچه پیمان مفید بوده خارج شده، چرا حماقت دشمن را نمی بینیم؟ اگر دولت قوی باشد نظام قوی است و اگر دولت شکست بخورد نظام شکست می خورد.

همه در کنارهم خدمتگزار مردم هستیم.

همچنین مشروح گفت وگوهای امیر حاتمی وزیر دفاع، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، جعفر سرقینی سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت با خبرنگاران را میتوانید در لینک های زیر بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟