مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-19ورزشي

انتقاد درودگر از نمایندگان مجلس: برای قوه قضاییه، تعیین تکلیف نکنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از زمانی که خبر رسید فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ویلموتس شکست خورده، چند نفر از نمایندگان مجلس خواهان برخورد شدید با مسببان عقد قرارداد با مربی بلژیکی شده اند و گفته اند مدیران فدراسیون فوتبال و کسانی که قرارداد .

- انتقاد درودگر از نمایندگان مجلس: برای قوه قضاییه، تعیین تکلیف نکنید! ورود نمایندگان مجلس به ماجرای مارک ویلموتس، موضوعی نیست که باب میل مدیران فدراسیون باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از زمانی که خبر رسید فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت ویلموتس شکست خورده، چند نفر از نمایندگان مجلس خواهان برخورد شدید با مسببان عقد قرارداد با مربی بلژیکی شده اند و گفته اند مدیران فدراسیون فوتبال و کسانی که قرارداد را بسته اند باید درباره این موضوع پاسخگو باشند و حتی بحث توقیف اموال و ممنوع المعامله شدن و ممنوع الخروج شدن این مدیران توسط نمایندگان مجلس مطرح شده است.

هر چند هنوز این اتفاقات نیفتاده و هر کدام از این اتفاق ها به دستورهای قضایی موکد و با سند و مدرک و دلیل متقن دارد و باید به تایید بالاترین مقام های قضایی برسد، اما صادق درودگر، عضو هیات رییسه سازمان لیگ و رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در بخشی از صحبتهایش با دوربین خبرگزاری فوتبالی، درباره درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد درودگر از نمایندگان مجلس: برای قوه قضاییه، تعیین تکلیف نکنید!

انتقاد درودگر از نمایندگان مجلس: برای قوه قضاییه، تعیین تکلیف نکنید!