مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-19اقتصادي

اختصاص خط اعتباری 200 میلیارد تومانی به تعاونی های توسعه عمران


خط اعتباری 200 میلیارد تومانی بدون نیاز به سپرده گذاری از سوی بانک توسعه تعاون در اختیار تعاونی های توسعه عمران شهرستانی قرار می گیرد و در صورت اتمام مجددا تمدید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد کبیری در وبینار مدیران عامل شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی که با حضور علیرضا صالح، رییس سازمان خصوصی سازی کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران بخش تعاون برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی، قانونگذار باید به بخش اجرایی کمک کند تا بتوان از ظرفیت تعاونی های توسعه شهرستان بیش از پیش استفاده کرد؛ به ویژه در شرایط تحریم و کرونا، توسعه بخش تعاون به خصوص تعاونی های توسعه عمران شهرستانی می تواند به تاب آوری اقتصاد، بازتوزیع عادلانه ثروت در کشور و توسعه رفاه اجتماعی و ایجاد اشتغال کمک کند.

کبیری با اشاره به قول مساعد سازمان خصوصی سازی کشور مبنی بر واگذاری بخشی از پروژه های دولت به تعاونی های توسعه شهرستان تا هفته تعاون، گفت: این ظرفیت ها قانونی بوده؛ اما سالها است که به درستی از آن استفاده نشده است.

وی همچنین به تعهد دولت پیرامون تبصره 2 بند 29 اصل 44 در سال 99 اشاره و خواستار بازگشت بخشی از وجوه در قالب تهاتر سهام به بخش تعاون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص خط اعتباری 200 میلیارد تومانی به تعاونی های توسعه عمران

اختصاص خط اعتباری 200 میلیارد تومانی به تعاونی های توسعه عمران