مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-19سياسي

ایمن سازی و ضدعفونی مستمر هیئات تهران


عطایی با اشاره به قرارگیری فضاهای غیر مسقف شهرداری در اختیار هیات های مذهبی، گفت: مسیرها و محل های برگزاری هیات ها به صورت مستمر توسط سازمان آتش نشانی و سازمان بوستان ها ضدعفونی می شوند.

- اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه صبح امروز جلسه ای با معاونین شهری مناطق 22 گانه تهران به منظور هماهنگی و هم افزایی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و آیین های دهه اول محرم با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا در کشور برگزار شده است، گفت: با توجه به حساسیت و متفاوت محرم امسال نسبت به سال های گذشته و تاکیدات ستاد ملی کرونا در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، آنچه برای ما در اولویت کاری قرار دارد رعایت پروتکل های مربوطه است.

عطایی اظهار داشت: دستورالعمل های مبتنی با این پروتکل ها از سوی شهردار تهران که در هفت بند ابلاغ شده است و عمده دستوراتش مربوط به حوزه معاونت خدمات شهری می شود و باید معاون شهری و نواحی برای اجرای آن اقدام کنند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران سیاه پوش کردن شهر و آماده کردن تبلیغات محیطی متناسب با این ایام را از مهمترین فعالیت های روزهای اخیر دانست و گفت: چهره آرایی و فضاسازی شهری برای شهرداری حائز اهمیت است و مکاتبات زیادی هم با مناطق و نواحی در این موضوع داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی و ضدعفونی مستمر هیئات تهران

ایمن سازی و ضدعفونی مستمر هیئات تهران