مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-19اجتماعي

هشدار استاندار آذربایجان شرقی نسبت به اخذ شهریه و کمک اجباری از والدین


استاندار آذربایجان شرقی، نسبت به اخذ هرگونه شهریه و کمک به مدرسه اجباری از والدین دانش آموزان هشدار داد و افزود: طبق قانون اساسی، تحصیل رایگان، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، نسبت به اخذ هرگونه شهریه و کمک به مدرسه اجباری از والدین دانش آموزان هشدار داد و افزود: طبق قانون اساسی، تحصیل رایگان، حق تمامی مردم کشور بوده و اجازه بی احترامی به این قانون را به هیچ کس نمی دهیم.

محمدرضا پورمحمدی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه کمک به مدارس باید به شکل داوطلبانه باشد ابراز کرد: باید صورت وضعیت هزینه کرد تمامی وجوه دریافتی از والدین دانش آموزان به شکل مستمر، تهیه و در اختیار شورای آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

وی سرمایه گذاری مادی و معنوی در حوزه آموزش را یک ضرورت دانست و بر ضرورت ورود خیرین به این حوزه و تلاش برای رفع مشکلات و چالش های موجود تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از مهم ترین وظایف مسئولان و نیازهای فعلی استان، سرمایه گذاری مادی و معنوی هرچه بیشتر در بحث توسعه نظام تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: مدیریت جلسات استانی باید به گونه ای باشد که علاوه بر بیان نقاط قوت و قدردانی از مسئولان، راهکارهای برون رفت از چالش های موجود در حوزه آموزش و پروش استان نیز بیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندار آذربایجان شرقی نسبت به اخذ شهریه و کمک اجباری از والدین

هشدار استاندار آذربایجان شرقی نسبت به اخذ شهریه و کمک اجباری از والدین