مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 13:452020-08-19پزشكي

مطالبات کادر بهداشتی_درمانی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار وزارت بهداشت


معاون توسعه وزارت بهداشت با اشاره به مطالبات به حق کادر درمانی بهداشتی استان گفت: مطالبات کادر درمان استان در دستور کار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مقابله با در این ایام باشند اما چون می دانم دستورالعمل ها توسط هیئت های مذهبی رعایت می شود و به نظم تبلیغات اسلامی اعتقاد دارم نگران نیستم.

وی در ادامه با اشاره به افزایش 50 درصدی تخت های بیمارستانی در این دولت گفت: از سال 92 تاکنون به اندازه تمام گذشته در حوزه بهداشت کار انجام شده بیمارستان بهمیی نیازمند تجهیز است بیمارستان نرگسی در آستانه افتتاح و بیمارستان لنده در آستانه کلنگ زنی است.

کلانتری خواستار کاهش مطالبات کادر درمان استان شد و خطاب به معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: با توجه به شرایط استان اگر میزان پرداختی سایر استان ها از 24 ماه به 11_12 ماه رسیده مطالبات استان کهگیلویه و بویراحمد را به سه ماه کاهش دهید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی گفت: بیمارستان های استان نیازمند یکسری امکانات و تجهیزات هستند، ضمن اینکه چارت خالی تکمیل و ساماندهی نیروی انسانی صورت گیرد.

در ادامه قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت گفت: نگران کمبود تجهیزات نباشید تجهیزات لازم در اختیار بیمارستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات کادر بهداشتی_درمانی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار وزارت بهداشت

مطالبات کادر بهداشتی_درمانی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار وزارت بهداشت