مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-19اجتماعي

راه اندازی پایگاه های تولید محتواهای الکترونیکی در استان کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدارس از 15 شهریور ماه بازگشایی می شوند گفت: تداوم آموزش و حفظ سلامت جسمانی دانش آموزان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در بازگشایی مدارس است.

- احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان، تداوم آموزش و عدم جایگزینی آموزش حضوری مهمترین اصول آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید درباره تک تک دانش آموزان برنامه آموزشی داشته باشیم تا کسی از آموزش محروم نشود، اظهار کرد: همه دانش آموزان باید از آموزش استفاده کنند حتی کسانی که به دستگاه هوشمند و اینترنت دسترسی ندارند.

اسکندری نسب از راه اندازی پویش های مردمی در راستای خرید تلفن هوشمند همراه برای دانش آموزان بی بضاعت خبر داد و گفت: بنیاد نیکوکاری مهر گیتی نیز برای خرید 6 هزار گوشی تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت استان اعلام آمادگی کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه 710 مدرسه با کمتر از 10 دانش آموز در استان فعالیت دارند گفت: در این مدارس کلاس ها می تواند در فضای باز و به عنوان مثال در حیاط مدرسه تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه های تولید محتواهای الکترونیکی در استان کرمان

راه اندازی پایگاه های تولید محتواهای الکترونیکی در استان کرمان