مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-19اجتماعي

کرونا و وضعیت مبهم سال تحصیلی در اردبیل/ نگرانی والدین و اطمینان مسؤولان


شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور سال تحصیلی آینده را با چالش اساسی مواجه کرده و ابهامات زیادی را درباره شرایط بازگشایی مدارس میان خانواده ها رقم زده است.

- خبرگزاری فارس - اردبیل؛ حامد قادری: پس از شیوع کرونا در اواخر سال گذشته، مدارس و مراکز آموزشی برای حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان تعطیل شد و شیوع این ویروس سبب شد تا رویکرد جدیدی در حوزه آموزشی کشور اتخاذ شود و بر همین اساس آموزش حضوری جای خود را به آموزش مجازی داد.

تغییر به یک باره فاز آموزشی سبب بروز مشکلات فراوانی برای دانش آموزان و خانواده هایشان و همچنین دست اندرکاران آموزشی شد که این مشکلات گریبان آموزش و پرورش را گرفت و چالش اساسی را در این حوزه ایجاد کرد.

نبود زیرساخت های آموزش مجازی و همچنین عدم آشنایی کامل دانش آموزان و معلمان به سیستم آموزش مجازی و سردرگمی ایجاد شده از جمله مهم ترین چالش های پیش روی آموزش کشور بود که با تمام کاستی های موجود، سال تحصیلی گذشته به هر ترتیبی به پایان رسید.

  در پایان سال تحصیلی گذشته، مطابق تحقیقات میدانی و مصاحبه های به عمل آمده با والدین دانش آموزان، مشخص شد که والدین دل خوشی از آموزش مجازی ندارند و این موضوع باعث پس رفت آموزشی فرزندانشان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و وضعیت مبهم سال تحصیلی در اردبیل/ نگرانی والدین و اطمینان مسؤولان

کرونا و وضعیت مبهم سال تحصیلی در اردبیل/ نگرانی والدین و اطمینان مسؤولان