مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-20بين الملل

نگرانی رژیم صهیونیستی از توسعه برنامه اتمی عربستان سعودی


برخی مقامات اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی پس از گزارش های منتشر شده درباره وجود تأسیسات اتمی در عربستان سعودی، از این اقدام بشدت ابراز نگرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه روزنامه های وال استریت ژورنال و نیونیورک تایمز گزارش هایی درباره وجود تأسیسات اتمی در عربستان سعودی منتشر کردند، برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از پیشروی همکاری های ریاض و پکن در این زمینه بشدت ابراز نگرانی کردند.

وال استریت ژورنال حدود دو هفته پیش به نقل از مقامی غربی فاش کرد عربستان با کمک چین در منطقه دورافتاده العلا در شمال غرب این کشور اقدام به ساخت تأسیساتی برای تولید کیک زرد اورانیوم کرده است.

روزنامه نیوریورک تایمز نیز به نقل از سازمان اطلاعات آمریکا از وجود یک سازه در نزدیکی پایتخت عربستان سعودی خبر داده بود که به گفته این سازمان ، شاید یکی از سایت های اعلام نشده هسته ای عربستان سعودی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری عرب48 ، باراک راوید خبرنگار سیاسی وبگاه صهیونیستی والا در گزارشی به نقل از مقامات صهیونیست نوشت: برخی مقامات در سرویس های امنیتی و اطلاعاتی اسراییل به نزد همتایان خود در دولت آمریکا رفتند و نگرانی شدید خود را از همکاری عربستان سعودی و چین در زمینه هسته ای ابراز داشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی رژیم صهیونیستی از توسعه برنامه اتمی عربستان سعودی

نگرانی رژیم صهیونیستی از توسعه برنامه اتمی عربستان سعودی