موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-20اجتماعي

ورود زائر به نجف اشرف تا نیمه محرم ممنوع شد


با شیوع کرونا در نجف، ورود زائر به این شهر تا نیمه محرم ممنوع و عزاداری امام حسین (ع) در حرم علوی فقط با حضور شهروندان این شهر برگزار می شود.

- به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با شیوع کرونا در عراق، استاندار نجف نیز از پذیرش زائر به نجف اشرف خبر داد و تأکید کرد: با شرایط موجود تا نیمه محرم 1442 امکان پذیرش زائر به نجف اشرف را نداریم.

این امر در حالی است که مراسم عزاداری امام حسین (ع) در حرم علوی با حضور دسته ها و هیأت های عزاداری از شب اول محرم برگزار می شود، اما با تدابیر انجام شده امکان ورود زائران به نجف اشرف ابتدا در دهه اول محرم و پس از آن تا نیمه محرم ممنوع شد.

بر همین اساس، امسال مراسم عزاداری امام حسین (ع) در حرم امام علی (ع) با حضور شهروندان نجف برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، استاندار کربلا نیز با توجه به شیوع کرونا ورود به این شهر را تا 13 محرم ممنوع کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زائر به نجف اشرف تا نیمه محرم ممنوع شد

ورود زائر به نجف اشرف تا نیمه محرم ممنوع شد