مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-20سياسي

تهران عاشورایی می شود/«با یاد تو شهر جان گرفته» بر سازه های تبلیغاتی تهران نشست


برای جبران محدودیت های ایجاد شده در فعالیت هیات های مذهبی، سازمان زیباسازی شهر تهران طرح هایی را با شعار «با یاد تو شهر جان گرفته»، برای پوشش سازه های تبلیغاتی خود در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه این سازمان در چند حوزه اقداماتی را برای ماه محرم انجام داده است، گفت: امسال با توجه به محدودیت هایی که برای فعالیت هیات های مذهبی وجود دارد، تمام تلاش سازمان زیباسازی شهر تهران این است که بتواند سازه های تبلیغاتی را در این بخش طوری طراحی کند که محدودیت های ایجاد شده را جبران کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به شعار محرم امسال با عنوان با یاد تو شهر جان گرفته ، افزود: کارگاهی در این زمینه برگزار و طرح های زیادی توسط هنرمندان ارائه شده که توسط هیات داوران بررسی شد و طرح های برتر با محتوای لوگوی شعار اشاره شده و برخی جملات منتخب دیگر و فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اجرا شد.

ضرغامی ادامه داد: این اقدامات در چند حوزه درحال انجام است؛ نخست اینکه بیش از 10 هزار متر مربع سازه های فرهنگی که در اختیار سازمان زیباسازی است و تا پایان روز چهارشنبه-29 مرداد- به صورت کامل زیر پوشش قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران عاشورایی می شود/«با یاد تو شهر جان گرفته» بر سازه های تبلیغاتی تهران نشست

تهران عاشورایی می شود/«با یاد تو شهر جان گرفته» بر سازه های تبلیغاتی تهران نشست