مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-20اقتصادي

واکنش شهردار اصفهان به ابهامات خرید اتوبوس های جدید


شهردار اصفهان در مورد قرارداد شهرداری برای خرید اتوبوس های جدید شهری گفت: مدیران قبل از ما نتوانسته بودند پول خرید 137 دستگاه اتوبوس را پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه در شرایط توجه شود، اظهار کرد: بر اساس همین امر لایحه ای را آماده کردیم و هفته آینده به شورا ارایه می دهیم که بر اساس آن 500 میلیون تومان اقلام بهداشتی مرتبط با رعایت پروتکل های بهداشتی خریداری و به هیأت ها، کمک شود.

      شهردار اصفهان با بیان اینکه امسال اجازه نداریم، مجوز ایستگاه چایخانه صلواتی دهیم، گفت: همچنین اتوبوس ها نمی تواند برای جابجایی مردم در خدمت هیأت های مذهبی قرار گیرد.

   وی با اشاره به هفته دولت و هفته دفاع مقدس، گفت: تا پایان سال، اصفهان پر از تحول در زمینه بهره برداری از دسترنج سه ساله شهرداری خواهد بود که یکی از این اقدامات ورود 80 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی بود.

  نوروزی افزود: زمانی که ما به شهرداری آمدیم، مدیران قبل از ما نتوانسته بودند پول این اتوبوس ها را پرداخت کنند؛ برای خرید این اتوبوس ها باید 137 میلیارد تومان پول پرداخت می شد اما فقط 20 میلیارد پرداخت شده بود و در حالیکه قرار بود این قرارداد به هم بخورد، با گفت و گو توانستیم 80 ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهردار اصفهان به ابهامات خرید اتوبوس های جدید

واکنش شهردار اصفهان به ابهامات خرید اتوبوس های جدید