مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-20اقتصادي

164 پروژه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از بهره برداری 164 پروژه بخش کشاورزی طی هفته دولت با اعتبار بالغ بر 75 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا قوسی ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهارکرد: بخش کشاورزی نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی و اقتصاد خانوارها دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه 30 درصد جمعیت استان در بخش کشاورزی فعال هستند، عنوان کرد: در راستای توسعه پایدار کشاورزی تقویت و حمایت از زنجیره های تولید را در دستور کار داریم.

وی از بهره برداری 164 پروژه بخ کشاورزی استان طی هفته دولت خبر داد و بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها بالغ بر 75 میلیارد تومان بوده است.

قوسی با بیان اینکه 33 هزار خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند، تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها برای 233 نفر اشتغال مستقیم و برای 5 هزار و 307 نفر تثبیت شغل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه ها قابل افتتاح در هفته دولت با 100 پروژه در حوزه آب و خاک است، بیان داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری با 29 پروژه و تولیدات دامی با 19 پروژه در رتبه های بعدی قرار دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: شهرستان سربیشه با 23 پروژه بیشترین تعداد پروزه را دارد و شهرستان های طبس و بشرویه با 21 پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

164 پروژه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

164 پروژه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد