مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 15:002020-08-20فرهنگي

انتشار 250 اثر با محوریت فرهنگ و سیره رضوی


مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: تاکنون 250 اثر با محوریت فرهنگ و سیره رضوی منتشر کرده ایم و این آمادگی را داریم در خصوص ترجمه این آثار با جامعه المصطفی همکاری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی امروز در نشست مشترک رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با رییس جامعه المصطفی العالمیه کشور و رییس جامعه المصطفی شعبه مشهد که به میزبانی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهارکرد: تاکنون 250 اثر با محوریت فرهنگ و سیره رضوی منتشر کرده ایم و این آمادگی را داریم در خصوص ترجمه این آثار با جامعه المصطفی همکاری داشته باشیم.

حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی گفت: تاکنون کشورهای مختلفی همچون پاکستان، آذربایجان و هندوستان از بنیاد پژوهش ها این تقاضا را دارند تا در بررسی اسناد و جریان سادات به آنها کمک کنیم؛ از این رو این آمادگی را داریم تا در این زمینه با جامعه المصطفی العالمیه همکاری داشته باشیم و بتوانیم به مخاطبان خود در این کشورها خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به ارائه پایان نامه ها و رساله های علمی توسط دانشجویان جامعه المصطفی العالمیه، افزود: در بنیاد پژوهش های اسلامی این امکان وجود دارد که پایان نامه ها و رسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 250 اثر با محوریت فرهنگ و سیره رضوی

انتشار 250 اثر با محوریت فرهنگ و سیره رضوی