مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 19:002020-08-20اقتصادي

بند خاکی «چرخستانه» ازنا هفته دولت بهره برداری می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ازنا از اجرای طرح جنگل کاری 150 هکتاری در دامنه اشترانکوه خبر داد و گفت: بند خاکی «چرخستانه» ازنا هفته دولت بهره برداری می شود.

- ازنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ازنا از اجرای طرح جنگل کاری 150 هکتاری در دامنه اشترانکوه خبر داد و گفت: بند خاکی چرخستانه ازنا هفته دولت بهره برداری می شود.

حسن مهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص تکمیل دو طرح در حال اجرا در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ازنا اظهار داشت: طرح جنگل کاری 150 هکتاری کمندان در دامنه اشترانکوه شهرستان ازنا در دو مرحله تعریف شده که در مرحله اول 20 هکتار پیشرفت داشته و در سطح 30 هکتار باقیمانده آن نیز چاله درخت ها حفر و آماده کاشت است.

20 هکتار جنگل کاری در دامنه اشترانکوه اجرا شد وی تصریح کرد: در بخش دوم طرح 150 هکتاری کمندان برای 100 هکتار باقیمانده موافقت اصولی صادر شده است که با شروع فصل بارش انواع درختان مثمر از گونه کم آب از قبیل سنجد و توت و درختان غیر مثمر کاشته خواهد شد.

توسعه طرح های درختکاری اقتصادی در دستور کار است رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ازنا با اشاره به چشم اندازهای پیش رو بیان کرد: از اهداف بلند مدت مدیریت منابع طبیعی شهرستان ازنا در بخش جنگلکاری توسعه طرح های درختکاری اقتصادی با توجه به فقر موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بند خاکی «چرخستانه» ازنا هفته دولت بهره برداری می شود

بند خاکی «چرخستانه» ازنا هفته دولت بهره برداری می شود