مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-21سياسي

دریادار خانزادی روز «صنعت دفاعی» را به وزیر دفاع تبریک گفت


فرمانده نداجا در پیامی روز «صنعت دفاعی» را به وزیر دفاع تبریک گفت و نوشت: تحریم های ظالمانه استکبار، موجب خودباوری و خوداتکایی در دستیابی به محصولات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی شده است.

- فرمانده نداجا در پیامی روز صنعت دفاعی را به وزیر دفاع تبریک گفت و نوشت: تحریم های ظالمانه استکبار، موجب خودباوری و خوداتکایی در دستیابی به محصولات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پیامی به امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت روز صنعت دفاعی (31 مرداد)، آورده است: این روز نشان از نقش راهبردی و منحصر به فرد تلاشگران عرصه خودکفایی در بالندگی و توسعه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی تاکید کرد: صنایع دفاعی در حالی اوج شکوفایی و پویایی خود را تجربه می کند که تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، نه تنها خللی در عزم پولادین بزرگ مردان این صنعت ایجاد نکرده، بلکه موجب خودباوری و خود اتکایی در دستیابی به دانش طراحی و تولید محصولات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی در عرصه های مختلف فضایی، هوایی، زمینی و دریایی گردیده و جمهوری اسلامی ایران را به قدرت برتر منطقه ای تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار خانزادی روز «صنعت دفاعی» را به وزیر دفاع تبریک گفت

دریادار خانزادی روز «صنعت دفاعی» را به وزیر دفاع تبریک گفت