مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-21پزشكي

کودکان مبتلا به سرطان در روزهای کرونایی تنها نیستند


معاون مدیرعامل محک در درمان بیمارستان، گفت: خانواده بزرگ محک در روزهای سخت کرونایی، کودکان مبتلا به سرطان را تنها نگذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک پنجم کودکان مبتلا به سرطان در ایران، در بیمارستان محک به عنوان تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان ایران درمان خود را سپری می کنند.

این بیمارستان که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است خدمات خود را به صورت فوق تخصصی به کودکان مبتلا به سرطان ارائه می کند و بازوی مؤسسه خیریه محک در موضوع درمان است که تنها با اتکا به کمک های مردمی به این مؤسسه اداره می شود.

در اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، بیمارستان محک اقدامات مبتنی بر پروتکل ها و قوانین تعیین شده از سوی وزارت بهداشت را آغاز کرد و بر مبنای سیاست کلی مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک، حفظ سلامت تک تک افراد اعم از کودک و خانواده، نیکوکاران، کارکنان و کادر درمان و.

را در اولویت اقدامات خود قرار داد.

علیرضا دانشگری معاون مدیرعامل محک در درمان بیمارستان، به مناسب روز پزشک، ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان برای نجات جان هموطنان مان و مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این روزهای سخت، گفت: در این روزها که همه جهان برای پیروزی بر بیماری کرونا تلاش می کنند، پزشکان در محک با توجه به شرایط ویژه کودکان مبتلا به سرطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان مبتلا به سرطان در روزهای کرونایی تنها نیستند

کودکان مبتلا به سرطان در روزهای کرونایی تنها نیستند