موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-21اقتصادي

شخصی سازی سرویس های بانکی کلید ورود به بانکداری دیجیتال


راما روشن‌روان کارشناس بانکداری الکترونیکی، شخصی‌سازی سرویس‌های بانکی برای مشتریان را راهی مطمئن برای رسیدن به بانکداری دیجیتال و هوشمند دانست.

راما روشن‌روان با بیان مطلب فوق گفت: در یکی دو سال اخیر، برنامه‌هایی برای راهبرد اصلاحات اقتصادی با رویکرد رشد اقتصاد پویا و اشتغال‌زا تعریف شد که یکی از محورهای این رویکرد، اقتصاد هوشمند و دیجیتال بود؛ در همان زمان سندی با عنوان سند بانکداری آینده و تحول دیجیتالی به همه بانک‌ها ابلاغ شد و همه آنها ملزم به تدوین نقشه راه تحول دیجیتال و انجام فعالیتهایی در راستای تحقق آن شدند.

روشن‌روان اظهار کرد: بانکداری دیجیتال یکی از محورهای اقتصاد دیجیتال است که تحقق کامل آن مستلزم تغییر و تحولات متعددی در ابعاد مختلف فرهنگی، فناوری، نیروی انسانی و آموزش ذینفعان است.

از سوی دیگر، توجه به بانکداری Omni Channel، بانکداری Modular، بانکداری باز، بانکداری هوشمند و بانکداری بر بستر Block chain ارکان مهمی هستند که بانک‌ها باید مورد توجه قرار داده و در راستای تحقق تحول دیجیتالی برنامه‌ریزی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی افزود: در صورت تحقق موارد یادشده مزایایی مانند افزایش سرعت طراحی و ارائه خدمات و محصولات، فراهم آوری زمینه نوآوری و خلاقیت، انعطاف پذیری بانک‌ها در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصی سازی سرویس های بانکی کلید ورود به بانکداری دیجیتال

شخصی سازی سرویس های بانکی کلید ورود به بانکداری دیجیتال