مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-21ورزشي

موجی که موج فوتبال به راه انداخت/ راه اندازی شعبه تخلفات فوتبال در دادگستری استان


برنامه موج فوتبال با پرداخت به فوتبال پایه استان، به عنوان رسانه تصویری تلاش کرد موجی را انداخته و در احیا فوتبال تبریز در رده پایه نقش داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موج فوتبال برنامه تخصصی فوتبال شبکه سهند به بررسی اخبار و نتایج هر هفته فوتبال تبریز می پردازد.

این برنامه در 2 هفته گذشته با اقدامی قابل توجه به بررسی شرایط فوتبال پایه استان آذربایجان شرقی و تبریز پرداخته تا علل افت فوتبال تبریز در پرورش بازیکنان مطرح بررسی کند.

در این برنامه خاکزاد دبیر هیات فوتبال استان مهمان حضوری بوده و به تشریح شرایط فوتبال پایه استان پرداخت.

وی قبول کرد که تخلفاتی از سوی بعضی مدارس فوتبال و باشگاه های پایه صورت گرفته و در این رابطه یک پروانه تیمی در رده پایه در شرف ابطال است.

کاوه سلامی که از مربیان فوتبال پایه تبریز مخالف افت فوتبال تبریز بوده و اسامی تعدادی از بازیکنان پرورش یافته فوتبال تبریز در رده پایه را برشمرد، اما در مقابل سوال میلاد وطن پرست که چند تن از این بازیکنان به تیم های لیگ برتری پیوسته و یا به تیم ملی راه یافتند، قبول کرد که در این مورد فوتبال تبریز نسبت به دهه 70 افت کرده است.

مصاحبه با صابر ابراهیم زاده پدر امیر ابراهیم زاده ملی پوش تبریزی در رده نوجوانان و چند اولیا و بازیکن این رده در بخش های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجی که موج فوتبال به راه انداخت/ راه اندازی شعبه تخلفات فوتبال در دادگستری استان

موجی که موج فوتبال به راه انداخت/ راه اندازی شعبه تخلفات فوتبال در دادگستری استان