مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-21فناوري

ارجاع به سایت های فیشینگ از طریق شبکه های اجتماعی


به گفته مسوولان مرتبط با امنیت کاربران در فضای مجازی، بیشترین ارجاع به سایت های فیشینگ از طریق شبکه های اجتماعی است و به همین دلیل به مردم توصیه می شود خریدهای خود را از فروشگاه های اینترنتی که نماد الکترونیکی دارند انجام دهند.

- به گفته مسوولان مرتبط با امنیت کاربران در فضای مجازی، بیشترین ارجاع به سایت های فیشینگ از طریق شبکه های اجتماعی است و به همین دلیل به مردم توصیه می شود خریدهای خود را از فروشگاه های اینترنتی که نماد الکترونیکی دارند انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شگردهای جمع آوری اطلاعات کاربران، سایت های فیشینگ است.

رصد فضای مجازی سایت هایی جعلی را نشان می دهد که برای ارائه خدمات به کاربران، اطلاعات حساب افراد را جمع آوری و از این اطلاعات سوءاستفاده کرده یا آن را در اختیار دیگران قرار می دهند.

در جلسه نقد و اندیشه با موضوع سوءاستفاده در فضای مجازی و آگاه سازی مخاطبان منتشرشده توسط توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجتبی جوانبخت، مدیرکل امنیت سیستم های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و علی محمد رجبی، رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا، آگاهی بخشی و اجرای وظایف بخش های مختلف را در کاهش آسیب های این فضا و استفاده از فرصت های فضای مجازی موثر عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع به سایت های فیشینگ از طریق شبکه های اجتماعی

ارجاع به سایت های فیشینگ از طریق شبکه های اجتماعی