مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-21سياسي

برگزاری مراسمات محرم همراه با حفظ سلامت شهروندان دغدغه مسئولین است


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سلماس گفت: برقراری تعادل میان انجام مراسمات اعتقادی و مذهبی ازجمله عزاداری محرم با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان یکی از دغدغه های عمده مردم و مسئولین است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سلماس گفت: برقراری تعادل میان انجام مراسمات اعتقادی و مذهبی ازجمله عزاداری محرم با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان یکی از دغدغه های عمده مردم و مسئولین است.

عباس محمدزاده گلعذانی 31مرداد در کارگروه مراسم عزاداری ماه محرم ذیل کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان سلماس گفت: تا قبل از شیوع کرونا،برگزاری مراسمات مذهبی و آیینی به صورت عادی در جریان بوده اما با انتشار بیماری کرونا این روند با مخاطره مواجه شده و برقراری تعادل میان انجام مراسمات اعتقادی و مذهبی از جمله عزاداری محرم با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان یکی از دغدغه های عمده مردم و مسئولین بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان نیازمندهمکاری همه دستگاه های ذیربط در زمینه اعمال پروتکل های خاص این ایام در هیئات عزاداری هستیم و مراسم سینه زنی حداکثر در دو ساعت و در فضای باز خواهد بود و سخنرانی و روضه خوانی هم در مدت زمان محدود در فضای بسته امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسمات محرم همراه با حفظ سلامت شهروندان دغدغه مسئولین است

برگزاری مراسمات محرم همراه با حفظ سلامت شهروندان دغدغه مسئولین است