مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 02:102020-08-21اجتماعي

رقصِ حماسه + فیلم


باد هَروَله وار وزید؛ پریشان شد جانها؛ یَلان سپیدپوش اما بر سر سوگندشان ماندند و تکبیر عاشقی را ساز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میدان مین است و جانهایی ویرانه؛ دو راه بیشتر نبود؛ یا بروند تا بمانند یا بمانند و از خویش بگذرند ؛ آنها ولی باکِشان نیست، راهی خطر شدند و از خود هم فراتر رفته اند، ایثار نشسته بر قامتشان و چه بسیار چشمانی که دخیل بسته بر دستانشان.

حماسه بر پا شد؛ لباسهایی سخت و بیش از 180 روز ایستادگی؛ حجم ایثارشان کم نیست، عشق همچنان موج می زند در لحظه هایشان، چه بسیار زخم هایی که نشست بر صورتشان و چه بسیار شبهایی که حرام کرد خواب را بر چشمانشان؛ شکوهی بی مانند این بار در نبرد با تاجداری نامریی؛ دفتر تاریخ ایران باز هم ورق خورد به نامشان.

در این میان اما داغ هم دیدند؛ پیکرهایی پرشور و پرمغز و نخبگانی که غزل آخر را خواندند و به خاک افتادند؛ آنها تفسیر دیگری از مِهر کردند، درد هجرشان را سازگاری نیست؛ جای صدایشان، دستهایشان، نگاهشان، مهرشان در بخش ها خالیست؛ بی شک اما پایان شان آغازی است دوباره و یادشان تا همیشه عیان خواهد ماند.

کرونا؛ بحرانی عالم گیر و خطر جدی شغلی برای حرفه پزشکی؛ بیش از شش ماه از پاندمی قرن می گذرد، جامعه پزشکی با وجود گلایه هایش از پرداختی ها و استخدامی ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقصِ حماسه + فیلم

رقصِ حماسه + فیلم