مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 02:352020-08-21ورزشي

شطرنج ایران برای صعود به فینال المپیاد جهانی رقیبانی جدی دارد


مدیر تیم های ملی شطرنج با اشاره به حضور ایران در المپیاد جهانی این رشته گفت: چین و هند دو رقیب جدی ملی پوشان برای راهیابی به فینال مسابقات هستند.

- علیرضا شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رقابت های المپیاد جهانی شطرنج از روز جمعه به صورت آنلاین آغاز شد، گفت: این رقابت ها به صورت میکس برگزار می شود و ایران هم با 9 شطرنجباز در هر دو بخش مردان و بانوان رقابت خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی شطرنج ایران در مراحل قبلی این دوره المپیاد جهانی حضور نداشت، خاطرنشان کرد: ایران به عنوان قهرمان آسیا از این مرحله که با حضور 40 تیم برگزار می شود، حضور دارد.

ملی پوشان کشورمان دیدارهای خود را در یک گروه 10 تیمی برگزار می کنند و در صورتیکه ایران یکی از سه تیم برتر شود راهی فینال المپیاد جهانی خواهد شد.

مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید کرد: 163 کشور برای این دوره المپیاد جهانی اعلام آمادگی کرده بودند اما با توجه به برگزاری آنلاین رقابت ها امکان حضور همزمان آنها و برگزاری دیدارهای شان وجود نداشت.

بنابراین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) رقابت ها را مرحله به مرحله برگزار کرد.

40 تیمی که در مرحله جدید مسابقات حضور دارند یا از حضور در ادوار قبلی امتیاز لازم برای صعود را گرفتند یا موقعیتی مانند ایران داشته و بدون دیدارهای مقدماتی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شطرنج ایران برای صعود به فینال المپیاد جهانی رقیبانی جدی دارد

شطرنج ایران برای صعود به فینال المپیاد جهانی رقیبانی جدی دارد