مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-22اجتماعي

حمایت از دانش آموزان نیازمند ابرکوهی با راه‎اندازی «بنیاد خرد»


«بنیاد خرد» در اقدامی جهادی و به همت انجمن ریاضی ایران با هدف دستگیری از دانش آموزان نیازمند و محروم از تحصیل شهرستان ابرکوه راه اندازی شد.

- حمایت از دانش آموزان نیازمند ابرکوهی با راه‎اندازی بنیاد خرد ایسنا/یزد بنیاد خرد در اقدامی جهادی و به همت انجمن ریاضی ایران با هدف دستگیری از دانش آموزان نیازمند و محروم از تحصیل شهرستان ابرکوه راه اندازی شد.

آموزش گام نخست توسعه با هر نوع تعریف از توسعه است و در مقابل جهل بزرگ ترین مانع برای حرکت و تعالی به شمار می رود چرا که جهل همواره به سکون و انحراف منتج می شود.

البته برای کسب دانش و دانایی، مسیری جز مدرسه در انواع اشکال آن و راهی جز کلاس و کتاب وجود ندارد اما با وجود تمام این ارزش ها، باز هم گروهی از افراد جامعه از نعمت و فرصت تحصیل حتی در مراحل ابتدایی نیز محروم می مانند و این محرومیت بزرگ که در همه زندگی، آثار منفی خود را نشان می دهد بعضاً در نتیجه فقر فرهنگی و عمدتاً به دلیل فقر اقتصادی اتفاق می افتد.

گروهی از خانواده ها به هر دلیلی نمی توانند هزینه های حداقلی تحصیل فرزندان خود را تأمین کنند و اگرچه این موضوع وظیفه مستقیم حاکمیت است اما به هر بهانه ای گاهاً به درستی انجام نمی شود و قطعاً حضور پررنگ مردم در این حوزه و دست گیری توانمندان از نوآموزان محروم از آموزش، می تواند نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانش آموزان نیازمند ابرکوهی با راه‎اندازی «بنیاد خرد»

حمایت از دانش آموزان نیازمند ابرکوهی با راه‎اندازی «بنیاد خرد»