مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 04:252020-08-22اجتماعي

محرم در کرمانشاه هیئت کجا بریم؟


نشانی و ساعت برگزاری برخی از مراسمات شاخص عزداری دهه اول ماه محرم در کرمانشاه در راستای دسترسی بهتر و سریع تر شهروندان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با فرا رسیدن ماه محرم، هیئت های مذهبی کرمانشاهی با برپا کردن خیمه های عزا در محیط های سرباز و سیاه پوشان کوچه و خیابان رخت عزا بر تن دروازه نجف پوشانیدند تا با این کارشان به امام مظلومشان لبیک بگویند.

شهرداری کرمانشاه نیز که امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس متولی سیاه پوشان شهر است با راه اندازی پویش هر خانه یک حسینیه و توزیع پرچم های مشکی برای درب منازل کمک شایانی به استقبال با شکوه کرمانشاه از محرم کرده است.

و اما در ادامه در نظر داریم در راستای دسترسی بهتر، سریع تر و همچنین مدیریت زمان مخاطبان نشانی و ساعت برگزاری برخی از مراسمات شاخص عزداری دهه اول محرم را در اختیار مخاطبان قرار دهیم: هیئات خادم الحسین (ع)، محبان شاهزاده علی اکبر (ع)، باب الحسین (ع)، جنت الحسن (ع)، هیئات سقا سخنران: حاج محمد جمال حسین زاده مداحان: حاج محمدتقی مقدسی، کربلایی میثم مقدسی، حاج محمد مسلم مقدسی زمان: از شنبه اول محرم تا شب شام غریبان اباعبدالله (ع) از ساعت 21:30 مکان: خیابان حداد عادل تکیه معاون الملک هیئات خادم الشهدا، انصار بنی فاطمه (س)، ثارالله، انصارالحسین (ع)، منتظران مهدی عج سخنران: حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم در کرمانشاه هیئت کجا بریم؟

محرم در کرمانشاه هیئت کجا بریم؟