مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-22ورزشي

شکایت نمایندگان از قرارداد «ویلموتس» / ورود مجلس به پرونده فساد در فوتبال


رییس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: شکایات زیادی درباره قرارداد «ویلموتس» به این کمیسیون واصل شده که در اسرع وقت بررسی می شود.

- رییس کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: شکایات زیادی درباره قرارداد ویلموتس به این کمیسیون واصل شده که در اسرع وقت بررسی می شود.

سیدنظام الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره قرارداد ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: از ابتدا قرارداد ویلموتس با واکنش هایی مواجه بود و بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران راجع به اصل قرارداد در زمان انعقاد آن شبهه داشتند و معتقد بودند مبلغ قرارداد و بندهای آن شائبه هایی دارد و مبتنی بر منافع ملی کشور نیست.

وی بیان کرد: شکایت ویلموتس منجر به حکم سنگینی برای کشورمان شده و این مسئله واکنش های زیادی را در پی داشته و باعث شده شکایت هایی به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی واصل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم شکایت هایی از جانب نمایندگان مجلس و هم شکایاتی از بیرون مجلس درباره قرارداد ویلموتس به کمیسیون اصل 90 واصل شده است که ما به سرعت این پرونده را در دستور کار قرار می دهیم و بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت نمایندگان از قرارداد «ویلموتس» / ورود مجلس به پرونده فساد در فوتبال

شکایت نمایندگان از قرارداد «ویلموتس» / ورود مجلس به پرونده فساد در فوتبال