مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-22سياسي

آب شرب تصفیه خانه سنندج از پاک ترین آبهای کشور است


نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مشاهدات، آب شرب تصفیه خانه سنندج کاملا بهداشتی و از پاک ترین آب های کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی در جریان بازدید از مجتمع تصفیه خانه آب سنندج اظهار کرد: آب شرب تصفیه خانه سنندج کاملا بهداشتی و از پاک ترین آب های کشور است که در اختیار مردم این شهر قرار می گیرد.

وی با تقدیر از تلاش های کادر اجرایی این مجموعه از نزدیک در جریان فعالیت های روزانه تصفیه خانه قرار گرفت و بر توسعه زیرساخت های شبکه آبرسانی برای ارائه خدمات بهتر به مردم تأکید کرد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس، تهیه آب شرب سالم را نیازمند تلاش شبانه روزی، تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاه به روز عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این امکانات در تصفیه خانه آب سنندج وجود دارد.

فتحی در جریان این بازدید همچنین به همراه مدیران دستگاه های خدمات رسان از نواحی منفصل نایسر بازدید کرد و شهروندان این نقاط مشکلات و نیازهای خود را در حوزه های مرتبط با این دستگاه ها به گوش مسوولان و همچنین نماینده مردم کردستان در مجلس رساندند.

نماینده مردم کردستان در مجلس در این بازدیدها و در جمع مردم با تقدیر از تلاش های شرکت آبفا در ارائه خدمات به شهروندان بر ضرورت ارتقای این خدمات با هدف رضایتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب تصفیه خانه سنندج از پاک ترین آبهای کشور است

آب شرب تصفیه خانه سنندج از پاک ترین آبهای کشور است