مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-22اقتصادي

اختصاص بیش از 6409 میلیارد ریال برای طرح های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه


مدیر امور استانهای ستاد احیای دریاچه ارومیه از اختصاص بیش از 6409 میلیارد ریال برای طرح های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر امور استانهای ستاد احیای دریاچه ارومیه از اختصاص بیش از 6409 میلیارد ریال برای طرح های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه خبرداد.

فرهاد سرخوش در گفت و گو با ایسنا افزود: با تصویب دولت، مبلغ 6409 میلیارد و 490 میلیون ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای برای طرح های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه، پس از کسر اعتبار مصوب سال 99 برای عملیات اجرایی مربوط و به منظور مدیریت خشکسالی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه، اختصاص یافت.

وی ادامه داد: دولت همچنین دستگاه های اجرایی مربوط را موظف کرد آن بخش از اعتبارات را که از محل منابع عمومی در قالب جدول مربوط تعیین شده است، در اولویت تخصیص و پرداخت خود قرار داده و سهم حوضه آبریز دریاچه ارومیه را در موافقتنامه مربوط اعمال کنند.

سرخوش با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه افزود: در حال حاضر دریاچه ارومیه سه میلیارد و 610 میلیون مترمکعب آب دارد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته سه میلیارد و 870 میلیون مترمکعب بود.

وی اظهار کرد: تراز فعلی دریاچه ارومیه 1271.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 6409 میلیارد ریال برای طرح های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه

اختصاص بیش از 6409 میلیارد ریال برای طرح های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه