مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 06:402020-08-22بين الملل

در جست و جوی «مرهم» برای «التیام» درد زباله ها در ایذه


بحران و درد زباله های شهری ایذه و کشیده شدن سایت دفن زباله به حاشیه این شهر به یک بحران و تهدید جدی برای شهروندان تبدیل شده است و می طلبد متولیان امر جهت رفع هرچه سریع تر این مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، بدون شک بحران زباله در شهرستان ایذه را می توان یکی از برنامه های بسیار سخت جهت پایان یافتن عنوان کرد، امری که در نبود مکان دفن زباله شهری و عدم رضایت مالکان اماکن پیشنهادی در حال تبدیل شدن به یک مشکل بدون حل است.

 تنها سایت مجوزدار پسماند شهرستان ایذه که پس از 30 سال فعالیت سال گذشته پس از تعلیق شهردار به دلیل اعتراض و تجمع اهالی روستاهای راسفند و نوترگی از دست رفت، آغازگر یک بحران جدی در مساله پسماند شهری و بیمارستانی این شهرستان شد.

سایتی که اگر مشکلات موروثی و بی توجهی مدیران ادوار به آن وجود نداشت و نیازهای اصولی و اساسی برطرف می شد شاید این گونه امروز مورد اعتراض مردم واقع نمی شد و عمر خدمات آن به پایان نمی رسید.

 پس از اعتراض اهالی روستاهای یادشده به دفع زباله ها در منطقه ای بین دو روستا، مسئولان وقت شهرستان ایذه در جلسه ای تصمیم به دفع زباله ها در کنار شهر ایذه و بهشت زهرا گرفتند تا این مکان که در نزدیکی یک مکان مسکونی و یکی از محلات پر جمعیت سطح شهر بوده به صورت موقت میزبان این زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جست و جوی «مرهم» برای «التیام» درد زباله ها در ایذه

در جست و جوی «مرهم» برای «التیام» درد زباله ها در ایذه